26 Temmuz 2010 Pazartesi

eee nabersin görüşmeyeli?

Biliyorum sana çok sık yazamıyorum ama sırf yazmış olmak içinde yazmak istemiyorum. Ama söz affettireceğim kendimi :) Zaman bulamıyorum desem ÇOK ağır bir yalan olmaz inşallah :P Yeni bir oyun var KapiBados diye. Bahcivanlardiyari-molehillempire de hep 7000-8000 lerde olan ben bu oyunda 55-65 arası sıramdan düşmemek için çok fazla önemsiyorum gaaaliba ;) Ama artık Ankaradayım ve annem Bursadaki gibi 7/24 nette olamazsın diyoo :( peki ben nasıl yasarım dusunuyo mu :(( Yaw gardaş bende olmazsam o loncayı kim ayakta tutacak? 60 küsür kişiyiz ama benden başka kimse agzını acıp 2 kelam etmeye layık goremiyo loncamızı..
Aaa Ankara demişken.. Nasıl unuttum bahsetmeyi? Ben evime döndüm. 35 günlük Bursa meceram bitti şimdi birazda Ankarayla hasret gidereyim!! Şaka şaka yha :P Ne özlicem burayı.. Daha geleli bikaç saat oldu gun saymaya basladım bursa için :) Pff ne gusel ananemle havuza gidiyoduk cıkısta cay bahcesinde simit-cay-bulmaca yapıoduk :'(( Eee ama anamı babamıda ozledim.. ''Şeyy bayramdan sonra beraber döneriz'' fln diyodum ama baktım aile boyu gelmişler beni goturmeye ''hımm geliim bariii'' dedim ;)
uff ammada gevezelik yaptım cok yoruldum :) nesee biara tekrar ugrarım :)

4 yorum:

  1. :) yerim seni nesibeşimm. ayıp edion ama loncada bende konuşuomm :)

    YanıtlaSil
  2. ewt ama biz 65 kişiyiz en fazla 2-3 konuşan war :S olsun bakın herkeze itiraf ediom teseeçim de konusuo :)

    YanıtlaSil
  3. burada usame ve muleyke de gun sayiyo nesibecim bayramdan sonra anannelerinde kalmak icin iletirsin gereklu mercilere:)

    YanıtlaSil
  4. bence bu yıllık hakkımı doldurdum anca seneye :)

    YanıtlaSil